zondag 31 juli 2016

Dichter bij de tuin:

Nieuws van Kné: Arboretum augustus - september


                                     Haiku voor het Arboretum Trompenburg
                                            
                                              Stel, dat Hillary verliest…
                                              gaat Trompenburg dan heten
                                              TRUMPenburg ? Nee toch!



                                      Manuel Kneepkens

                                                                 





L.S.,

                        Augustus


Momenteel staan weer gedichten van mijn hand bij de desbetreffende bomen,  struiken en bloemen
in het Arboretum Trompenburg.

Maar daar blijft het ditmaal niet bij.

Op de woensdagen  10,  17 & 31 Augustus 2016 geef ik van 12 tot 13 uur samen met de dichteres
Jolanda Marianne Setz een cursus haiku’s en andere vormen  van gedichten maken.

Plaats  van verzameling: de cactuskas.

Papier en pen /potlood meenemen.


                            September


Op zondag 4 september 2016 komt dan de gedichtenbundel Trompenburg , tuinen & arboretum uit
daarin alle 69 gedichten , grote en kleine, die ik over planten in Trompenburg geschreven heb. (Uitgave de Contrabas, Utrecht, prijs voor Arboretum-bezoekers 10 euro .)

Om 14 uur, die dag, maak ik samen met de hortulanus Gert Fortgens een rondwandeling langs de plantengedichten.Ik lees het gedicht voor en de hortulanus vertelt wetenswaardigheden over desbetreffende plant.
Om 15 uur, die dag, signeer  ik de bundel Trompenburg, tuinen & arboretum bij het ingangsgebouw van Trompenburg

U bent van harte uitgenodigd.

Hart. groet,

Manuel Kneepkens


Trompenburg, tuinen & arboretum
Honingerdijk 86
3062 NX  Rotterdam
010  232 01 66

Toegang met museumjaarkaart of Rotterdampas gratis

Geen opmerkingen: