woensdag 21 november 2018

De Taakstraf





Edelachtbare, ik beken schuld
zelfs voor wat mij niet ten laste is gelegd

Ik heb zeehondjes aan de Noordpool
omgetoverd in replica’s van Birgitte Bardot
O, ,o, wat was ze toch mooi toen ze nog jong was

Ik heb mij ingelikt bij Arabieren in Noord-Afrika
met stroopwafels, waarin geponst in braille
Allah u Akbar!
Dat lijkt toch sterk op medeplichtigheid aan terrorisme…

Ik heb de onnozele halzen van giraffen in Congo
tweederde ingedikt, samen met Dikkerdje Dap
Het Wereldnatuurfonds was er niet blij mee
Wijlen Prins Bernhard ook net

Ik heb op het eiland Mauritius
een dozijn Dodo's uit  de dood opgewekt
Zij noemen zich sindsdien blijmoedig
de 12 Apostelen van de VOC

Edelachtbare, ik heb alles misdaan
wat God verboden heeft
Ik heb Zijn Zoon aan het kruis gespijkerd
Ik verdien de doodstraf!

Desnoods door steniging
gedenk de Overspelige Vrouw 
of de Sharia

De doodstraf afgeschaft?  Schade !Dan maar een taak=
straf
:
240 uur neuken met een ex-non op de Bahama 's 

Aan mijn lijf geen soft
gedoe, a.u.b.!




Geen opmerkingen: