woensdag 15 juli 2020

Christendom




Ik ben bekend met het Christendom, zeer bekend

Met Origenes, bv. , die zich castreerde omwille van God
Ik was daartegen. Mordicus! Hij deed het toch!

Zeg ,Origenes, was het wel een echt een geschenk aan God?
Als celibatair heb je tenslotte je pik niet nodig

Maar dat is dat is verleden tijd, zeer verleden tijd
Heeft het nog toekomst, het Christendom?

Ja, absoluut, mits straks Zij komt, La Messias
want de Messias is een vrouw, heb ik gehoord

want ik ben helderhorend
Ik heb tenslotte meer oren dan van Gogh...

die offerde zijn oor 
( een beetje loos geschenk a la Oregines

want een schilder heeft geen oren nodig....)

En aangezien ik helderhorend ben
kan ik hier de naam van onthullen van de Mensendochter
' de dochter van  God"
(vermoedelijke draagmoeder: Madonna) 

                 Miss Marilyn Nijntje Einstein

(zij groeit heden op in de Mispel, een achterafbuurt in Monaco

( zij lijkt als twee druppels water op Grace Kelly in Rear Window)

Zij komt tot ons aan het eind der tijden
(dat is dus zeer binnenkort...)

Lieve Miss Mispel, ik hoop dat het wat wordt
dat Mispelchristendom van jou

Kon ik het maar geloven!


Geen opmerkingen: