zondag 2 juli 2023

The Poets Wife - het Poetswijf

 


                                                             een  # ME TOO-gedicht



Ze picknicken aan zee, mijn zeer oude makkers

Pablo Picasso, Charley Chaplin & Albert Einstein

“Join de club,  young man! Plenty Champagne! ”


 “Gentlemen! Ik brunch liever

met Julliette Greco (jolie môme)

en/of Brigitte Bardot (mambo italiano)

Hun Tenue de ville: Evaskostuum!”


Aafje Bertus,  Lotusbloem , Lady Stofdoek van Sjanghai

poets het tafelzilver van mijn ziel op!

Poets het grondig!


Als je daar mee klaar bent, Aviflora

ga dan mijn (rode) sokken stoppen, onopvallend...

( desnoods in het kolenhok)

want  Zij Komen, al mijn Paradijselijk overspeligen

en wil ik bij jou geen betraande ogen zien, daarom

want

       Jij bent voor mij

       vol ( )ledig

       onvervangbaar

             Poetsgodin

     Sacrosancte Muze

              Vulva!




Geen opmerkingen: