maandag 16 maart 2020

The Crucificion




                                                                                 voor dominee Haspels

Zo ik iets ben
ben ik een selfmade theoloog, zo ik iets ben...

Aldus kan ik u de ware naam van God onthullen:
Lachtlust

Zijn Goddelijkste anekdote:

                            het Heelal

Ooit stuurde Hij, die eeuwige practical joker
zijn Zoon naar ons
om als Prins Carnaval Jezus de Eerste
van Maastricht

de mensheid (van zichzelf )te verlossen

Hoor Hem roepen op het Vrijthof, die stand  up-comedian:
“Laat de kinderen tot mij komen!”

Maar... wie kwamen er?

Pedofielen & Jezuïeten!!!

Uit wanhoop 
heeft Jezus zich toen verhangen
op Aswoensdag, op Klevarie, aan het kruis

                     Asbestwoensdag

Selfmade Theoloog Judas Iscarioth....
moet dat niet Black Friday zijn?

Geen opmerkingen: