maandag 19 juli 2021

Max Verstappen

 

De Revalidant



Montezuma, ik moet u wat verklappen

Ik, Keizer Maximiliaan


vloog in Zandvoort uit de bocht!


En over de kop!


Nu moet ik een jaar lang revalideren

in homeland Limburg, in Valkenburg aan Zee


De Gouverneur zit er dagelijks trouw aan mijn bed

(bij wat er nog van mijn botten rest...)


Want

              Alleen wie mij liefheeft, kan van mij houden!


                      Liefde is een  tAutologie!


En dan is er ook nog die toenemende storing

in mijn gezichtsvermogen

Leest mijn linkeroog de Ilias, doet mijn rechter de Odyssee!


Zuster Heleen, wilt u een kind van mij?

Mijn zaad is nog O.K! 

Zij, de Verpleegster lacht Homerisch

Zij komt uit  Bocholtz- Simpelveld

    Ik kom toch uit geen gekkenland vandaan!

niet uit Troje!

Geen opmerkingen: