donderdag 31 oktober 2019

Open Atelier 16 en 17 november

Zwarte Piet als Transgender



Open Dagen Atelier Voorschoterlaan 137



Beste Liefhebbers van tekenwerk

Tijdens de Kunstroute Kralingen was er veel belangstelling voor mijn tekeningen
(zowel in kleur als zwart wit)

Een bezoekster suggereerde
mij het Atelier ook open te stellen op data in de
buurt van 5 de December, Sint Nicolaasdag

Volgens haar waren met name de laag geprijsde A-4 tekeningen uiterst geschikt om cadeau te doen. Ik heb besloten die suggestie te volgen

Ik handhaaf de lage prijzen van de Kunstroute. Sinterklaas gul, ik ook!

A-4 tekeningen 20 ,15 en 10 euro

A-5 tekeningen 50 en 40 euro

Het Atelier Voorschoterlaan 137 is op Zaterdag 16 November en Zondag 17 November, steeds van 11 tot 18 uur

Koffie en Koek aanwezig
Voor Buitenrotterdammers misschien een mooie gelegenheid om onze stad, zo geliefd bij Lonely Planet, aansluitend te bezoeken...


Welkom!

Manuel Kneepkens

Voorschoterlaan 137, 3062KL Rotterdam
010 4142591

Geen opmerkingen: