donderdag 1 september 2022

De Bestseller

 

Mijn naam is God

Ik heb een Boek geschreven, waar àlles instaat

en wel vanaf het begin

Het rekent definitief af met Darwin

En ook Einstein moet met de billen bloot


Dat de wereld in zes dagen geschapen is…

en dat er dus op de zevende dag

maar eens gerust moest worden

Een kind begrijpt dat. Waarom zij niet ?


Ze komen aandragen

met fossielen uit het Siluur, het Perm en het Carboon

Hun droom is de Evolutie.

Alles ontstaat volgens hen ‘van zelf‘.

Onbegrijpelijk!

Er is maar èèn, de moeite waard om van te dromen

en dat ben ik, de Zijnde !


En toen ik dan dat Boek Geschreven had

waarin ik mijzelf in deel II gekruisigd heb

‘ in de gedaante van mijn eigen Zoon’…

en op de derde dag verrezen ben uit het graf

toen was het Volbracht


En kon ik gerust opstijgen van de planeet Aarde

om op te duiken, wederom als Christus Soter

in een ander Melkwegstelsel, Andromeda, bv.

om ook daar mijn Bestseller te promoten


Dus dan ga ik daar maar weer eens aan een kruis hangen

- omwille de pr

tussen een Goede en een Slechte Moordenaar

op een of andere Calvarieberg

in het door mijzelf geschapen, uitgestrekt Heelal


En...hebt u mijn Boek inmiddels al gekocht?


Het heet Bijbel op de planeet Crypton


Echt het is een Hebbeding!

Geen opmerkingen: