vrijdag 15 juni 2018

De Roverhoofdman spreekt






Ik zweefde met Methusalem oud-bijbels
over de Gerbera’s in mijn tuin .

Later die dag sprak ik af met een delegatie Romeinen
in het Groothandelsgebouw nabij het Centraal Station

Een zekere Julius Caesar wilde een nieuw politieke partij  
oprichten,  samen met mij …

Nee, Anton Moskouman (?! ), ik ben voorbij aan alle politiek
Neem liever Methusalem ! Dat Oudje weet van wanten

Thuis gekomen viel ik mijn buurvrouw lastig. Me too!
een gescheiden vrouw, die in de Jeugdzorg zit
(zo blijf ik eeuwig jong… )

En aan mijn rechterkant wonen twee moslim-
homo’s
Die doen het bij de lamp van Aladdin…

Geen wonder dat heden de nacht valt over Europa
de stikdonkere
nacht !

Dus: Stem die Mannschaft

                    Wir schaffen das!

Want het einde is nabij. 




Geen opmerkingen: