maandag 15 mei 2017

Het Niet-Cadeau



De Engel Gods doet mij een Boeing cadeau

Wat moet ik met een Boeing, Engel Gods?
Ik heb geeneens een vliegbrevet!

Dan doe ik je een Aston Martin cadeau!

Wat moet ik met een Aston Martin, Angelus Dei?
Het stuur zit aan de verkeerde kant!

Een Red Bull-raceauto, een Scuderia Toro Rosso?

Een jonge, (dolle) landgenoot van u
maakt heden in die roaring car
Formule I-furore

Ai, Angelus Dei, dit schreef ik over de Hitte
van afgelopen zomer:

                Op het circuit van Franchorchamps
                passeert  een pissebed  Max Verstappen
                                 
                           zo heet is het!
      
Poète maudit, jij wil blijkbaar enkel poëzie
Wel, dan doe ik je toch… een Grafschrift cadeau.!

                      Bij leven Niemand
                         
                        heden Niets!

Engel Gods, daar ben ik je dankbaar voor
want  het leven stelt niets voor

èèn brokkenrace voor losers
richting 

Crematorium

Geen opmerkingen: