zaterdag 5 augustus 2017

De Orka



Zij vragen mij, het Journaille
die postmoderne Farizeeën. 
Bent u nog links, meneer K., bent u nog wel goed rood?

Mijn aluminium Antwoord :

                  De mensheid is rechts, helaas.
                  en zo ook het Heelal
                 
                   En de idee van God!

U ontwijkt onze vraag                   

                   Ik WORSTEL, heel mijn leven lang al
                   met mijn RECHTSheid
                   en DAT

                   zouden MEER mensen
                   moeten doen!

                   Misschien ben ik wel donkergroen!

We hebben u opge-google-d
Pisces is uw sterrenbeeld!

Meneer Laps, u bent een zoogdier
en wel het zoogdier
schijnVis

U bent een Orka, een dichter

Uw torso zwemt
in het (blinde) oog van een orkaan

u bent ons vinloos ideaal:

een niemand over niets






Geen opmerkingen: