woensdag 24 februari 2016

Verzonnen balling




Ik ben een balling uit Zuid-Limburg aan Zee
typisch een regio, die niet bestaat

maar niettemin, ik ben er uit verbannen
als ooit Adam & Eva uit het Aards Paradijs

Die naakten raakten toen hun sierlijke
@penst@@rtjes kwijt
maar… mensenhoofd  & -handen kwamen vrij

En daaraan danken wij : zegeningen
als  plastic vliegenmeppers
en de zgn. ‘Vrede van Versailles’…

Maar ik ben als het joch Pinoccio
zo dodelijk
opgewekt…

Zoals hij een pop van hout
van duurzaam hout

ben ik er een
van licht beademd leem… zie Genesis  boek I

Dus …
trek ik een lange neus tegen het Heelal
een hele lange:
                      
                        Sliep uit! !
          
(De eerste mens sliep uit…en  wakker
bleek hem zijn rib
gebotoxt tot zijn Vrouw …  )

want …uit het Heelal
kan niemand onze lach verbannen!

Niemand!




Geen opmerkingen: